Продавець Інтернет-магазин "ТЕХНО ФАБРИКА" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1346 відгуків
ТЕХНО ФАБРИКА
+380 (96) 964-42-00Київстар
+380 (73) 267-00-26Лайфселл, Viber
Додати відгук
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: * товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; * товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; * збережені всі ярлики і заводське маркування; * товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Умови повернення для товарів неналежної якості Товар неналежної якості - це товар, який має недоліки, які роблять його використання неможливим або можливим не повною мірою для його цільового призначення. Для оформлення повернення, потрібно зв'язатися з нами за номером +38 (073) 2670026 або +38 (096) 9644200 та запросити оформлення повернення. Якщо брак підтвердився, ми здійснюємо повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар. 1) Для того, щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно написати на пошту sales.techfactory@gmail.com або зателефонувати за номером +38 (073) 2670026 або +38 (96) 9644200. У темі листа вказати "Обмін" або "Повернення", вказати номер свого замовлення, свої контактні дані та причину повернення (обміну) товару. 2) Запакуйте товар 2.1 Перевірте, чи Ваш товар належної якості. 2.2 Покладіть товар в оригінальну упаковку. 2.3 Переконайтеся, що Ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали. 3) Адреса для повернення, обміну товару Товар Ви надсилаєте нам назад “Новою поштою” за адресою: м. Рівне, Нова Пошта, відділення №13. 4) Оплата доставки повернення або обміну товару Повернення і обмін товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця. Якщо товар неправильний, пошкоджений під час доставки чи має дефект, повернення і обмін товару за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Продавця. 5) Повернення коштів за товар Повернення Покупцю вартості товару належної якості здійснюється протягом 2-7 календарних днів з моменту отримання такого товару. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця. 6) Обмін товару Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 1-2 робочих днів після отримання нами Вашого повернення. Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS повідомленні.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner